Félre steak

Eszedbe jutott már, hogy miért nem próbált még senki szalonnát kirántani? Na én rászántam a vasárnapot, vettem a piacon egy szebb húsos példányt, bepaníroztam, ahogy kell, aztán ment az olajba. Leszámítva azt, hogy nagyobb mennyiségben felrobban tőle a szíved, azt kell mondjam jó az íze. Mondjuk egész éjjel azt álmodtam, hogy OV-nél vagyok vendégségben, és a felesége süteményt készít nekünk.

whollosi

Erre nem tudtam gombot varrni, de összeszedtem egy könyvet, meg egy filmet délutánra, ha nincs jobb dolgunk.

Chuck Palahniuk: Cigányút
Egy vérbeli lúzer, aki középkori jelmezbe bújva eleveníti fel a kort egy interaktív komplexumban. Utálja a munkáját, az életét, az anyját, és csak egy kis szeretetre vágyna. Ehhez pedig nincs más út a számára, mint elmenni egy jó kis helyre, rendelni egy méretes steaket és aztán, ha a kiszemelt áldozat megjelenik (tulajdonképpen bárki), csak félre kell nyelnie egy falatot. Jöhet a Heimlich-féle műfogás, majd egy nyugtató ölelés zokogó szerencsétlenünk számára. Mindenki nyer. A megmentő „hőssé” válik, a megmentett megkapja a pillanatnyi szeretetet. A hús a kapocs (sic!), mely összeköt két ismeretlent egy félreeső úton bárhol és bármikor. Van film is belőle.

Ridley Scott: Bor, mámor, Provance 
Ki ne álmodott volna már arról, hogy örököl egy borospincét és hozzá néhány hektárt szőlővel beültetve? Ez az alapvetése a nem túl impulzív és hatalmas bukásként elkönyvelt Bor, mámor, Provance-nak. Mindenki bárdolatlan gladiátora, aki most a tőzsdén kaszabol, pont így jár szép franciaországi területtel. És akkor jön a töltelék, mi meg gyönyörködünk a vidékben, és már el is képzeljük, mit ültetnénk, milyen hordókat vennénk, és így tovább. Mire véget ér a film, már azt sem tudjuk, miről is szólt. Viszont elméletben van egy gyönyörű öregtőkés szőlőnk és egy romantikus pincénk, ahol jó lenne megöregedni.

 


Terjesztem Facsén
Vallásos Véleményezem

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroszex.blog.hu/api/trackback/id/tr822645233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása