Elsőnek rizling

Átköltöztem, beköltöztem. Olaszrizlinget vettem az alkalomra, mert imádom az olaszt - nem, nem szeretem, hanem imádom - meg azért is, mert azt mondta a kollega, hogy jó. Arany szín, érett nedű, ásványosnak kell mondani. Nem öregedik, tartja és fenemód itatja magát, de mégsem bír ártani. Kaja után nyomtam leginkább, ideális a gyomorfalon lerakódó zsír szétcsapatására, de lefekvés előtt sem árt felmelegíteni vele a gyomrot. Egy hétig volt hű társam, no de csak mert egyedül voltam vele, vendégek elől gondosan rejtegettem. De ilyen ez a bor, egy ember - egy palack. Egy kurvajórizling olcsón. Valaki szóljon Tornaiéknak, hogy hozzák ki egy évvel előbb, tercier jegyek nélkül, frissebben.

Fröccsben próbálta már valaki?

Alkohol: 12%

Árakategória: $

Ahol vettük: Interspar

Három és félpalackos


Terjesztem Facsén
Tony D'Amato 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroszex.blog.hu/api/trackback/id/tr472630595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RMP 2011.02.10. 10:20:04

Jó fröccsben, nagyon is, kiváló! :)
süti beállítások módosítása