CsokiJézus nem kér csókot

Új sorozatot nyitunk nektek. A képlet egyszerű: keresünk egy zenét, ami kajáról/borról szól, elküldjük Conorenek, aki rajzol rá plakátot/képregényt/miegymást. Tom Waits-szel kezdünk és a csokiJézussal.

A Chocolate Jesus Tom Waits 1999-es Mule Variations albumán volt a 12. szám. Az MV-t a Rolling Stones amúgy minden idők 500 legjobb albuma közé választotta: a 416-ik helyre. (S több mint félmillió lemezt adtak el belőle.) Az öreg Tom másszor is cimborált már az ördöggel (lásd Parnassus), de koránt sem verte ki úgy dalával a biztosítékot mint más képzőművészek, akik tényleg kiöntötték/megették a csokiJézust.

 

A képet Conore rajzolta, akit itt lehet szeretni a kreativképregényen.


Terjesztem Facsén
gasztroszexisták 7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroszex.blog.hu/api/trackback/id/tr733156207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2011.08.17. 12:09:27

Szegyellem bevallani, de Tom Waits-rol eddig sosem hallottam, de nagyon tetszik ez a ke'kes (blues-os) hangzas ;o)
A plakat erdekes, de kulonosebb erzeseket nem valtott ki belolem. Talan sokkolobbra szamitottam (?). Varom Conore tovabbi munkait!
(Siman ra tudtam menni a fooldalra! Ez gyors munka volt. Koszi!)

whollosi · http://www.gasztroszex.blog.hu 2011.08.17. 20:23:02

@Attilajukkaja: pedig nagy élmény a tomwaits, szeretem már csak azért is, mert meg tudott maradni őszinte különcnek. a jó értelemben vett bolond.

jap, hát conore reméljük fog nekünk ezentúl.

persze, mindent az olvasókért, mivel eléggé balgák vagyunk, a délelőtt azért ráment a home buttonra, de köszi, valaki értékeli:)

Attilajukkaja 2011.08.17. 22:58:08

@whollosi:
Tom Waits nekem is nagyon bejott. Nem tudom, mennyire oszinte, de jo ot hallgatni. Nehez meghatarozni, hogy miert, ahogy Bob Dylant sem tudom, miert is szeretem valojaban. Vannak dolgok, amik nem szorulnak magyarazatra...
A home button-ert koszonet. Mar banom, hogy nem szoltam elobb, de annyira piszlicsare dolognak tunt. Nem gondoltam volna, hogy valaki ezert szol be nektek. A lenyeg, hogy mostanra ez is mukodik :o)
(Nem gondoltam volna, hogy ilyen sok idobe telik a problema megoldasa. Respect!)

Attilajukkaja 2011.08.17. 23:43:28

@whollosi:
Tom Waits nagyon bejott. Oszinte vagy sem (nyilvan az). A lenyeg, hogy amikor hallgatom, kepes vagyok teljesen ellazulni es elhinni azt, amirol enekel. A tobbi kit erdekel? Raadsul a hangja is nagyon szugessziv. Igy voltam annak idejen Bob Dylan-nal is. Vannak hangok, amelyek egyszeruen csak megragadnak. Aztan a szovegre is kezdesz odafigyelni. Utana pedig beleveted magad a dalba, mint az oceanba: fenntart es lebegtet a viz, neha pedig az arcodba csap. De ez jo ;o)
Ertekelem a home button-os munkadat. Nem tudtam, hogy ez ilyen sok macera. A lenyeg, hogy mukodik!

Attilajukkaja 2011.08.17. 23:46:17

Ketszer irtam le ugyanazt, mert ugy tunt, az elso beirasom elveszett. Megtrefalt a blogmotor. Elnezest a duplazasert!!!!

whollosi · http://www.gasztroszex.blog.hu 2011.08.19. 12:40:28

@Attilajukkaja: áh, nem sok meló, csak én vagyok béna. és tényleg jó, ha jelezve van, tanulunk mi is belőle.

itt egy jó zene:
www.youtube.com/watch?v=bDFYbtp8h_w&feature=related

de a Joan Baezes verzió sokkal jobb!

Attilajukkaja 2011.08.19. 15:06:49

@whollosi:
Elkenyeztetsz :o)
Koszonom. Szeretem a kenyeztetest .....
(Ez egy Bob Dylan dal. Baez egy istenno,...de en ezt a dalt Bobtol hallgatom a legszivesebben!)

"nem sok meló, csak én vagyok béna"
Magyarul, elment ra a fel napod :o)
süti beállítások módosítása