Kivipucolás kezdőknek

Tegnapelőtt életemben először rosszul ütöttem be a PIN-kódot a telefonomba (háromszor is), nyilván letiltott. Mivel a PUK-kód megőrzését sohasem éreztem fontosnak, mehettem a shopba, hogy felszabadítsák az áramköröket. Ha már ott voltam, rábeszéltettem magam egy új készülékre, amit elhoztam úgy, hogy az akkuját nem adták oda. De legalább megtanultam kivit pucolni.

Velem ellentétben Zseni nagyon szereti a kivit, de azt már kevésbé, ha valaki duplavével (W) írja. Pedig régen nem is volt vé a nevében, mert a kicsi szőrös és zöld gyümölcsöt Kínában jangtao-nak hívták, mindenhol másol meg kínai egresnek. Maradt is volna ez így, de akkor már új-zélandi termelők szállították a világnak, akik előbb melonette-nek (dinnyécske) keresztelték. A hatvanas évekre aztán átálltak a kiwigyümölcsre, lévén nemzetük jelképe a gyümölcsre annyira hasonlító kivimadár, sőt őket is így, kivinek hívják a hátuk mögött, és persze szemtől-szemben. A kivi amúgy durván egészséges, még szép.

A Maroon 5-nak van egy Kiwi-számuk, ami legalább annyira jó, mint hogy a magyar Kiwi alig élt két évet.

(A kép innen van, de van egy ilyen változata is, csak az annyira nem jó.)


Terjesztem Facsén
whollosi Véleményezem

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroszex.blog.hu/api/trackback/id/tr972957486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása