Egy kemény nap végén

 

Nincs is jobb annál, mint amikor egy egész napos autózás után végre hazaérsz és már majd megdöglesz egy korty borért, akkor enyhe fejhangon benyögi a csajod: már megint!?. Egy pillanatra felmegy a pumpa, de nem mondasz semmit, csak szelíden mosolyogsz és már töltöd is ki a jóféle szekszárdi kékfrankost, kicsit pörgeted aztán csak úgy minden nélkül elkortyolod.

Kell is ez, hiszen végigültem egy vertikális kóstolót szárazon, előtte dolgoztam és közben pedig a kocsiban a remek mr2-ből ez a szám bő 10 óra alatt 3-szor hangzott el. Ez még a megboldogult Danubiusnál is ritka volt. De kommercializálódunk én meg már rohadtul utálom a Petőfi rádiót és egyre jobban szeretem a bort.

 


Terjesztem Facsén
Vallásos 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroszex.blog.hu/api/trackback/id/tr213368211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2011.11.10. 17:05:50

Mick Jagger nem csak nem oregszik, hanem halhatatlan is (?). Fantasztikus egy pasi!

"már megint!?. Egy pillanatra felmegy a pumpa, de nem mondasz semmit, csak szelíden mosolyogsz és már töltöd is ki a jóféle szekszárdi kékfrankost"
Ti sem lehettek mar tul friss hazasok, ha egy itallal meguszol egy ilyen kerdest! Vagy az italtoltes utan meg mas is tortenik? (Tudom: megiszod a bort,...a tobbihez meg amugy sincs semmi kozom! He-he.)

(Amugy mar megit nem tudom pontosan, ki a blog szrzoeje,...csak sejtem:o/)

vallásos · http://gasztroszex.blog.hu/ 2011.11.11. 08:34:56

Az, hogy a bor után mi volt legyen az én titkom, de amúgy ezt most speciel én követtem el. És bár az öreg Mick nem öregszik és ez a szám lehet, hogy jó, de túl sokszor hallottam, hogy értékelni tudjam.
süti beállítások módosítása